Thursday, August 27, 2009

Ku Tak Sanggup - Kris Dayanti.

Malam ini aku sendiri,
Tanpa dirimu memeluk aku kasih,
Kau di mana,
Aku ingin bertemu,
Ungkapkan semua rasa rinduku,
Haruskah aku berlari,
Haruskah aku menangis lagi,
Ku tak sanggup bila aku jauh dari cintamu,
Hanya Tuhan yang tahu segalanya,
Rasa rindu yang aku punya,
Padamu,
Hanya untukmu.



NOTA KAKI UNTUK INSAN YANG PERNAH & AKAN SELALU DISAYANGI : It has been 33 days living life without you, officially. Since 25th July 2009. Can you imagine going from hero to zero? *ok ini tetiba sebenarnya* Can you imagine how hard it was for me, from being everyday with you to a total zero connection with you. Okay, maybe not totally zero. But you know what i mean. Everybody was questioning me where have you been, how youve been doing. Can you imagine how hard it was for me to deal with the world? Can you at least imagine? I bet it is easy for you, nobody is asking about me to you, you dont have to deal with this kind of feeling like im having now. You didnt know how hard it was for me. How hard it is still, for me. Daripada orang couple, dah break, couple balik, i tak move on move on lagi. Daripada orang bertunang, dah kahwin pun i tak move on move on lagi. Daripada orang gembira, sedih, gembira, sedih, gembira balik pun i tak move on lagi. I thought its going to be easy, as easy as 1 2 3. But its not. It is not. Dont judge me. I tak nak tunjuk dekat you, dekat semua orang yang i lemah pun. But .... i tak lah sekuat yang disangka. Badan je besar, tapi, i tak kuat untuk berpura pura. Untuk konon tunjuk i okay depan semua orang. Susah, you tahu tak susah? I rindu you, i rindu time kita selalu super saver dulu, sampai 4 5 pagi. I rindu time kita keluar sama sama, bergurau senda. I miss you, so much. How i wish dunia ni macam filem yang ditonton dekat DVD player. Rasa nak forward, tak nak tengok part sedih, boleh. Rasa nak rewind, happy kan diri sendiri, tengok balik all those sweet moments, boleh. Tapi tu semua dunia tipu. You have to face it, youre living a real world here. Tabahkan je diri tu. I know ill live, i know ill be able to survive. Sooner or later. :'(

No comments:

Post a Comment