Wednesday, February 3, 2010

Adios.

memandangkan saya ni bukan lah mat salleh, saya blog dalam bahasa melayu je la ye? saya rasa sekarang ni saya nak stop tulis blog. tumblr juga. untuk seminggu, tengok macam mana. nak reda kan keadaan la. nak jaga hal keluarga pulak. ramai sangat tak puas hati. saya tak panas la, saya tak kurus, tak cantik. cari la mangsa lain. kalau saya ni tak cantik tapi boleh rapat dengan lelaki handsome *ehem ehem terasa sila, lelaki2 yang rapat dengan saya. HAHA* menjadi masalah semua orang, maaf lah. bukan saya mintak. :) tapi dah lelaki lelaki tu suka BERKAWAN dengan saya. hehehe :) mungkin saya ada personaliti yang sejuk. ok tu bodoh. diam je. mak saya pun cakap tak payah layan hal remeh temeh ni. kawan baik saya, kawan rapat saya. jadi saya rasa, buat masa ni, saya pun harus ikut cakap diorang. diorang kenal sapa saya. diorang tau saya macam mana. diorang je yang penting, yang lain tu. alah, macam air manis manis. tak penting. tp hari hari saya kene minum air kosong. :) eh ni dah merepek jauh dah ni. bye la. semoga berjaya. *tiba tiba*

No comments:

Post a Comment